Meni
Logotip Soria Natural Broj proizvoda: 0 | Ukupno: 0,00 Kn

Bolja koncentracija? Nahranite mozak.

koncentracijo

Pravilnom i zdravom prehranom uz potporu fitoterapije možete popraviti koncentraciju i pozornost.

Hrana je od ključne važnosti za pravilno djelovanje moždanih stanica. Određene namirnice sadrže hranjive sastojke koji stimuliraju funkcije neurona, pomažu pri uzdržavanju strukture moždanih stanica te ih štite od posljedica starenja. Također se potrebno pobrinuti za dobru prokrvljenost i opskrbu svih stanica hranom i kisikom. Tako možemo povećati koncentraciju i sposobnost pamćenja.

7 ključnih hrana za stanice mozga:

  1. GLUKOZA: je nepogrešiv izvor energije za moždane stanice.
  2. DOBRE MASTI: linolna i linolenska masna kiselina su esencijalne masne kiseline koje potrebno unijeti u tijelo s prehranom. One su važan dio staničnih membrana.
  3. TAURIN: aminokiselina koja utječe na neurone.
  4. HOLIN: je dio neurotransmitera. Važno utječe na mentalne aktivnosti i posebno na pamćenje.
  5. FOSFATIDILSERIN I FOSFATIDILHOLIN: fosfolipidi koji su sastavni dio staničnih membrana u organizmu. U visokim koncentracijama ih nalazimo također u neuronima mozga. Potrebni su za normalno djelovanje neurona: tvorbu i prijenos impulsa, sintezu i otpuštanje neurotransmitora… Dobivaju se također iz sojinog sjemena.
  6. VITAMINI: vitamini B skupine, A, C te E koji je antioksidant.
  7. MINERALI: fosfor, cink,selen i magnezij.

Trening moždanih stanica:

Moždane stanice su kao mišići koji moraju biti u treningu kako bismo imali sposobnost dobre koncentracije i pamćenja. Važno je da su aktivne u svakom pogledu. Tako se također i tijekom starenja održava njihovo uredno funkcioniranje.

Ljekovite biljke kao GINKO i GLOG sadrže aktivne sastojke koji poboljšavaju prokrvljenost stanica mozga i na taj način pomažu aktiviranju sposobnosti mozga.

Tehnike za bolje pamćenje i učinkovito učenje ili posao:

  • Izbjegnite umor tako da svakih 50 minuta tijekom umnog napora uzmete kratak odmor. Svaki slijedeći sat odmor neka bude nekoliko minuta dulji – do najviše 30 minuta.
  • Da ublažite stres tijekom odmora napravite nekoliko jednostavnih vježbi disanja koje će Vam pomoći zadržati maksimalnu koncentraciju.
  • Napravite plan posla ili učenja. Najteže i najkompliciranije ili monotone zadatke napravite početkom dana. Tada je koncentracija najjača.
  • Maknite sve stvari  koje odvraćaju pozornost od posla ili učenja.

Zadržite pozitivan odnos prema učenju ili umnom poslu koji trebate obaviti.

SHARE-aj na
Povezane objave